Vattenhund

Igår har jag och Svullo plus några vänner med en hundvalp varit i Mosås och badat. Riktigt kallt men det var skönt att doppade mig. :) Bjuder på några bilder nu bara, ska iväg snart och träffa några vänner plus hundar får leka lite :)


Svullo är riktigt vattenhund, han tillbringade sin tid med vatten när vi var i Mosås, när han skulle vila sig så ligger han i vatten, även satt i. Så gulligt!! :)

Ikväll ska vi iväg till Johanna o Jonas B, för mysfaktor!! :) Nämen ska titta på filmen och sociala!


Nicki o me, tack för du följde med! Ofattbart att vi glider isär efter student, kommer inte sitta i samma klassrummet längre :(


Svullo <3 grymt bild tycker jag :)


Me och Svullo <3


Så här låg han och njöööt! :)


Svullo med Nicki :)


Supersöt!!! :)


Där Martina jagade Svullo, han tyckte att leken är alltid kul :)

Efter badet tog jag och Nicki långa promenad med Svullo, åt glass också! GOTTTT!

Senare hämtade min syster mig så drog vi iväg till mamma, åt middag som de bjöd på.

En bra dag har det varit igår, fick lite färg på axlar också! =)

Pusspuss till mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: linda & azi

första bilden på svullo är häftigt :) mysdag! vems valpen å ras? ;p

Postat av: Elenor & Alfred

härligt bilder! :D

2010-05-26 @ 10:37:50
URL: http://www.ellyellis.blogg.se.
Postat av: Marielle

Men awh, fina bilder på fina vovvar! Och ja, den första bilden på Svullo var jättehäftig :) Måste försöka ta mig till en hundbadplats med min valpskrutt! Så som han hoppar i vattenpölar så gillar han säkert att bada :)

2010-07-23 @ 07:05:26
URL: http://mariellekarusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback