Maj

Hej till er alla!
Typiskt med mig att inte har varit aktiv här. Så får ni räkna med att det blir ofta på ett tag, sen lugnare typ, tillbaks. Det går som vågen :)

Jag tänker inte blabla utan lägga ut bilder istället från Valborg, blandad bilder :)
Tyvärr blir det mest från Valborg bilder.

Vad jag har gjort, spelat SM, träffat folk och så! Fullt upp, även har jobbat!

Snart tar jag student!!!!! Bara 6 skoldagar kvar ;)



Svullo <3


Brasan


<3


Suddigt men duger ;)


Tjejer :)


;)


Snaps ;)


Om man vill öka tempo så får man göra så här ;)


Inte minst här, tycka om den bild! :)


Pusspuss till mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Jinna

Det verkar riktigt skoj ut, vilket tror jag säkert ni hade. :) Söta äggskål! (om det nu är de?) Var köptes de?

Postat av: cissi

härliga valborgbilder!! :-) wow?va då är det inte såå många dagar kvar till studenten!spännande, klassresa? studentbal??vi syns kanske, kommer upp till örebro.. :-D kraaampuss

2010-05-10 @ 19:54:16
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkpearl
Postat av: Askungen

Åh Svullo-söööööööt

2010-05-19 @ 09:52:37
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback