Nyår

Nu ska jag bjuda på lite bilder från nyår, som man har varit i Malung :)


Utsikt från huset, på en kväll :)


Vi fyra som har firat nyår tillsammans :)


Nyårsmiddagen :) Mysigt det var!


IVU-barnen and me :)


Thomas och Malin, fin bild! :)


Läs först från höger till vänster ;) Har provat att vända bild men då ser man konstiga ut så här duger så länge:D


Tycka om bilden, spontant bild! :)


Nyårskyssen <3


Vacker utsikt, plus min JEE där :)

Varit där i en vecka, bestod av bastu, alkohol, promenad och umgänge :)
Tack för allt!

Därefter har jag bara latat mig, träffat folk och städat hela lägenheten igår. Nu har jag inga soffan i vardagsrummet längre, har sängen istället. Det är inte alls dumt, nyfiken ni? :)

Snart kommer min bror med hans barnen hit. Ska vara barnvakt tills imorgon, sen imorgonkväll ska man ha match :)

Pusspuss till mina nära och kära!


Kommentarer
Postat av: Pelle Svanlös

God fortsättning 0102!!! ;)

Postat av: Brosan

Det e inte dumt:)

Sen man man oxå sova där hahah... Tack för att du ställde upp med barnen... hoppas du inte blev sjuk.... Krmammpuusss

2010-01-11 @ 19:20:13
Postat av: Yvve

Fina bilder.

När det gäller naturbilder är du en duktig fotograf.



Kram

Y

2010-01-11 @ 23:23:04
Postat av: cissi

häärliga bilder!! :-D det är kul at fira nyår med några vänner ibland är det kul med massa folk det varierar, elr hur? :-)

så natten blev låång? :-) puss

2010-01-15 @ 11:28:06
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkpearl
Postat av: janina

:)

2010-02-09 @ 22:49:30
URL: http://lovedrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback