20 november

Tjo!

En vecka sen sist skrev jag inlägget. Fy på mig :)

Hade fullt upp, haft skolan och tränat. Träffat många vänner också :) Öppet hus i min skola igår, trist men nu är det över. Aldrig mer, min sista! :)

Bjuder lite på bilder som har tagit ilördags, som vi har firat för Linnéa och Oskar :)


Söta paret :) Min syster Monika med sin Per, trots de cpar sig men ja! :)


Tyra, Léon och Linnéa fikade, sen ser ni Monika där också! :)


JEE var med också :)


Sötaste bild har jag sett under hela festen! Léon, kära gudbarnen!


Jag, Jan-Olof (mammas kille) och Marika


Folket :)

Det var nog allt.

Vad gör ni ikväll? Festa skulle jag gissa!!

Själv ska man vara med mina tjejer, ska käka middag ihop och blir nog filmkväll för våra del! MYSPYS!!!

Pusspuss till mina nära och kära!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja, varje gång hon sa det så kollade jag mobilen. :D

Postat av: Monika

Usch!!! Jag såg hemsk ut!!! :)

Pusskram!

2009-11-22 @ 22:14:31
Postat av: Pea

Tack tack ang våra hallen...:)

Jaa allt är fint, hoppas det är också med er! :)

Snygg header!..

2009-11-24 @ 17:41:22
URL: http://artan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback