11 november

Idag är det en månad sen, blev 21 år då. Shit, tider går ju förbaskat fort! Kan man inte vrida tiden bakåt? ;)


Vad ska man skriva nästa inlägg tycker ni? :)

Imorgon åker man iväg till pappa, där ska man fira för min systersdotter Linnéa och Oskar, Marikas sambo. Plus ska man byta vinterdäck på min pärla, fixa lite ordning också innan bes!

Man får väl passa på att rusa iväg imorgon och köpa stativ innan man åker iväg till Bettna, så får man ta bilder med IR-filter!! :) Bästa bilder med stativ när det gäller IR-filter. Även andra också!

Bjuder på några bilder som jag har tagit på Aimee (
Martina+Bennies tösen)

Har tagit bilder på Aimee, plus Elvira (Julia+Jimmys tösen) Tänker inte lägga ut bilder på Elvira utan deras tillåtelse! ;)







Det duger med tre bilder, mera bilder får Martina visa det! ;)

Det är original bilder, har inte ändrat något på bilder utom fläck på pannan som störde. Det blev riktigt bra bilder tycker jag! :)

Nu måste man gå och plugga vidare, har prov imorgon! Önska mig all lycka till! ;)


Pusspuss till mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Martina

Tusen tack för att du tog bilderna ;) lite svårt när hon inte precis är så glad i att vara still :D puss!

Postat av: Yvve

Lycka till med på provet.

Sen kan du softa hela helgen och umgås med andra i Bettna medan vi inte kan deltaga, trist.. :-(



Hälsa.

PussKram

Y med familj

2009-11-11 @ 19:47:32
Postat av: litto

ha det mysigt i bettna ;)

2009-11-12 @ 02:18:04
Postat av: Linda & Azi

Vad kul att höra lite mer om er! :) Ja, det är bara att träna och det är kul som du sade. Jag har hört om man byter för olika mat regelbundet så kan det skada hundens mage...? Haha, ja Azi är matvrak som fan också, hon stjäl all mat hon får chansen. Men hon har ej fått chansen nu ett tag då jag är stenhårt med att stänga dörrarna och ej låter maten ligga framme :)



Jao, ja var i Örebro lite oftare nu, men nu ej ska dit på ett tag, har ej pengar :( Men hoppas jag kommer snart nån gång! :)



Med oss är bara bra, håller på träna varjedag, jag är arbetslös så är hemma jämt, lite trist. Men men så är det :) Azi har gått ner i vikt jätte bra nu, hon ligger på omkring 24kg nu, hon är mkt piggare av att vara smal och blev rörligare :)

2009-11-12 @ 11:18:54
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback