Det rullar på!

Tjoo!

Allt rullar på, genomfört matcher och så! Jag är så trött och sliten varje gång när jag kommer hem på kvällarna.
Jobbade hela dagen, sen i måndags och kommer att jobba vidare tills imorgon natt pga dövidrottsgalan..

PUH! Skönt att allt är över snart men samtidigt nej! Vill umgås med många folk och ha det trevligt. :)

Idag spelade vi ÖDIBF damer mot Virtus, vann med 1-0. Vi var inte ens nöjda med, spelade inte precis som vi brukade.. :( Hoppas vi visar ännu bättre imorgon :) SM är inte vårt starka sida!

En vinst skadar iallafall inte ;)
Imorgon spelar vi mot Hephata kl 10.00, det lär bli tufft!

Bjud på en bild från paintball som vi hade varit där för en månad sen kanske. :)


Syster Monika och jag :)

Tycker om den bild iallafal :)

Nu får det räcka :P

Gonatt ni alla!

Pusspuss till mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt bild på er två! Och du, stressa ej ihjäl dejj nu. Ta det lugnt då o då. =)

Puss Joey

2009-05-25 @ 23:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback