Idag!

Idag har jag, E och Svullo varit riktigt duktiga! Vi gick till Björkhaga, tänkte överraska Eriks föräldrar men de var inte hemma så gick vi till min bror, hälsade kort stund eftersom barnen är magsjuka :( sen gick vi till syster Monika då var de inte hemma heller. Helt otur men skönt med promenad, fint väder idag!

På kvällen bakade man kladdkakan, goda blev det! Bjöd min syster M plus Per :)

Bilder :)


Rådjur :)


Svullo :)


Erik o Svullo


Svullo o me :)


Kladdkakan :)


Resultat! :) Goda!

Nu ska man gå ut med hunden och leka lite sen läggdags nog!

Pusspuss till mina kära o nära!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, ja och jag använder den aldrig.. Jag vann och fick glasögonen gratis :D..

Larva mig lite med glasögonen :P.

Postat av: sandra

söt kladdkaka. ser extra god ut med hjärtan ;) bilden på dig och svullo är bara för underbar. ser ut som att han är din beskyddare :)

2009-03-21 @ 22:31:17
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback