Gumman!

Vill bara lägga en bild hit på min gumman Elin!

 

Du betyder väldigt mycket för mig, du är sann vän! Tack för du kämpade och visade vem jag var egentligen och så! Du var så bergsäker på mig. :) Är stolt över dig, dig ska man absolut inte förlora!

Du är verkligen fin och sann vän! <3

OBS! Det finns andra, mina nära vänner! :) Älskar er andra också, just här vill jag lyfta lite upp Elin efter vad hon har gjort!


Vad vill ni att jag ska skriva nästa inlägg? :)

Pusspuss till min nära o kära!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skriva om mig. haha skojar! men om vardagsliv och osv?

2009-03-03 @ 19:18:02
Postat av: Emy

Klart min syster är bäst. <3

2009-03-03 @ 19:52:16
Postat av: Anonym

sötaste sötaste vad glad jag blir :D PUSS!!!

Postat av: johannab

älskar dig också! <3

skriv vadsomhelst, det uppskattas! :D krampuss!

2009-03-03 @ 23:21:38
Postat av: Malin

Jättefint skrivet! Alla behöver få fina ord ibland.. vi människor är ofta dåliga på att uppskatta varandra. Jag tycker om dig massor!

2009-03-04 @ 17:04:35
URL: http://bayswater.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tjenare:D Japp precis. hehe! vi ses på onsdag:D

2009-03-09 @ 21:26:30
URL: http://raspberry15.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback