:)

Sorry har inte skrivit här på ett tag, under helgen har jag varit med pappa så har jag fullt upp! :) Tack för helgen, pappa!

Nu lägger jag ner några bilder som jag togs den nyss. Testade olika typer och så. För att en vän kommer imorgon och då kommer jag ta massa bilder på henne:) Det ska bli kul, ännu kul att jag blev tillfrågad! :)

Idag blev jag tillfrågad att åka iväg till Polen, blev förvånad och tackade ja helt enkelt. Skolan står allt för, där ska vi besöka Auschwitz och sen får man ha fritt så får man gå in stan eller något! Passade på att tackade ja eftersom har alltid velat åka dit men blev aldrig av. Nu fick man chans så, samtidigt man får guide där, perfekt! :) Hoppas att det blir av, det blir nästa helg, den 21 mars. Man ska åka med flygplan, vågar jag?! :O Har aldrig åkt med flygplan, blir inte förvånad ni! ;)

Bilder!


Svullo


Min tatuering :)


Svullo, ompysslad :)


Märkligt men coolt på något sätt! :) Helt tur att togs bild, trodde att jag misslyckades. Sen laddade jag in bilder i dator så fick jag såg att det fanns någon av mig:D

Pusspuss till mina nära o kära!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen vad söt. Ser så klok ut med brillorna på =)

Vilken kul och trevlig blogg du har. Har lagt till dig på Bloglovin. Ska bli spännande att följa. Ha det gott så länge!

Postat av: Becca

Jag är också med till Polen. Häftig! (; Minns du att vi satt i en sommar och diskuterade om det där lägret. Nu är chansen att få se! :D Hoppas att det blir av!

2009-03-09 @ 23:06:43
URL: http://shjetan.blogg.se/
Postat av: dessi

fin tatto! va har du aldrig åkt flygplan??! det kommer att gå bra, tro mig! :)

2009-03-10 @ 09:37:03
Postat av: Sandra

sv: Tack, pizzamonsteret blev glad =)

Min agentur heter Nocturnal Models Agency så det är hos dem jag är just nu.

2009-03-10 @ 19:24:09
URL: http://munkakvarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till med resan till Polen.

Det ska bli en upplevelse för dig att flyga. Det är ROLIGT. Jag skrattade tills jag grät på min första flygresa (då till Italien). Jag minns det så tydligt.



Puss&Kram

Y

2009-03-10 @ 19:27:56
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Var med och tävla om en Laptopväska från PIKMEE.SE!

-> http://akolan90.blogg.se



- Hjälper även till och gör bloggdesigner!

- Prenumerera gärna på min blogg!

- Nya tävlingar varje månad!

2009-03-10 @ 19:46:56
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Fin tattoo :). Söt bild på hunden :D.

2009-03-13 @ 17:53:06
URL: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback