Otur!

Otur dagen! Eftersom Svullo skulle till veterinär idag men jag såg fel tiden så missade vi besöket hos veterinär. Blev så arg och så besviken över mig, vill att Svullo får träffa veterinär och kontrollera honom om allt är bra.
Det skulle vara halv elva, trodde halv tolv men nope! Fick såg mailet och det stod halv elva, det var tio minuter efter halv elva när jag såg.

Inge alls trevlig syn!

Då ringde jag till veterinär som skulle dit, de har inte ens tid och gav en tid på tisdag så var jag envis och ringde runt veterinär i Örebro.

Till sist fick jag en tid imorgon kl tolv!!! :) Tur var att de hade bara en tid kvar annars får det bli nästa vecka!

Jag kommer att skriva igen imorgon efter besöket då vet du/ni varför och så.

Snart drar jag o träna som vanligt! Skönt att få träna igen, plus härliga laget!


Vi <3

Pusspuss till min nära o kära!!

Kommentarer
Postat av: Karro

hehe vi ville veta för vi ville planera typ saker och lätt att planera namn men annars spelar de ingen roll om bebben inte vill visa så e det helt ok.. Blir spännande vad vi får för kön:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback