Gäster

Snart kommer gäster hit som jag inte har träffat sen hennes student tror jag. Det är Sofia Nordin, hon kommer med hennes kille Kalu plus min lillbrorsan Litto ;)

Det ska bli kul att få träffa er igen, första gång att träffa Kalu. Spännande! Hihi, får passa på att ta bilder med min systemkamera :P
 
Måste sluta nu eftersom de kommer nu snart. Får skriva igen sen kanske imorgon!
Ni ser kanske att jag ändrar lite med blogg, alltså header och så. Testa bara tills jag kan verkligen så gör jag ännu bättre och snyggare! ;)

Pusspuss till min nära o kära!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du på headern, ser så oskyldig o snällt ut.. :p

2009-01-05 @ 21:42:18
Postat av: Wilona

synd jag kunde ej komma idag, ville gärna ses. Men det gör vi snart! pusskram!

2009-01-06 @ 00:09:19
Postat av: J

jag tjatat men du ser verkligen fin ut!! i glasögon o i bild.. lugn, söt o fin som vanligt.

2009-01-06 @ 00:41:46
Postat av: loup

där med headern, kanske du skulle ha nåt bättre och snyggt typsnitt på text.. det ser lite tråkigt ut.. men där med bilden e ju inte dumt..;)

2009-01-06 @ 12:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback