Inlägget

Nu får jag lägga ner bilder som jag har tagit på mina saker från tradera och älsklingsbyn Bettna hos min pappa.

Börjar med "ekeby" där bor jag, ang gatan alltså. :D



Där bor pappa :)


Där vita huset bodde min farmor, nu hyr vi andra hand till ett par :)


Ladu/stallet, just nu finns bara kaniner där som det är min systersdotters kaniner.


Det sägs att den är största träd som finns hos oss, precis bredvid våra huset. Otäckt! ;)


Flera stora huset, det finns traktor i och stora maskiner. Andra finns verkstad, massa.


Åker där, äger åker tills skogen och forsätter in skogen. :D

 
När jag var liten, brukade jag leka där. Lekstugan för mig, förut var det hönor/tupp hus plus får osv. :D


Vägen, härligt att ta promenad. Hundar får springa fritt då, ibland följer katter med. Lite knas vet jag men söt ändå! ;)

Nu får det räcka, nöjd Sandra? ;)
Nu kommer det bilder på prylar som jag har köpt i Tradera.


Sjal från 50-tals, affäret lagt ner så köpte jag den.


Sigma 70-300 mm, helt ny för mig. Den har använt fåtal gånger bara.


Clipsörhänge, från 50-tals!


Clipsörhänge från 50-tals också :)


Symönster från 50-tals, helt orginal. Snart får jag sy, måste ha symaskin och tyger först!


Antik cykellampa, den kan man använda som ficklampa. :)

Hoppas du är nöjd, malin? :) Allt som jag har köpt, är supernöjd med dem! Ska få en till som är multikontroll till systemkamera, väntar på posten. Plus ska köpa en till är LCD skydd men fåse om jag får den. :) Allt är värt, NÖJD!

Idag har jag varit hemma, ledig från skolan. Alla lektioner är inställt, så har jag varit ute med hunden och slappa av! :)


Svullo :)


Jag :)


Jag, absolut skönaste plagg som jag har på mig :)


Nu får det räcka, det är rätt många bilder här inlägget! :)


Pussspuss till min nära o kära!

Kommentarer
Postat av: litto

haha lekstugan, minns att vi brukade leka där varje dag jag var hos dig :P

2009-02-26 @ 13:56:03
Postat av: Becca

Mysiga bilder på gården!

Postat av: ferm

hehe ja nice bilder. minns mycket! förut som man lekte där o där typ. =)

2009-02-26 @ 17:55:01
URL: http://charzlotte.blogg.se/
Postat av: johanna

åå vilken härlig gård din är! snygga bilder allihopa!

2009-02-26 @ 18:17:05
Postat av: occir

fina bilderna, varför lägger du inte in bild på mig när jag åkte skridskor?? =)

2009-02-26 @ 18:56:09
Postat av: malin

det syns direkt mysigt i bettna :D och ja jag är nöjd med bilder fr tradera ;) vi ses imorgon! puss

2009-02-26 @ 20:37:51
URL: http://oostman.blogg.se/
Postat av: Becca

Allt är fint här men rätt trött efter praktik. Mycket att göra men ändå är det rätt soft. Ehe. Allt bra själv? :) Och den där om läskmissbruk är sant, HAHA.

2009-02-26 @ 20:46:48
URL: http://shjetan.blogg.se/
Postat av: linda

sååå härligt mysigt där i bettna att man blir avundsjuk :D

2009-02-26 @ 22:29:50
Postat av: Yvonne

2009-02-26 @ 23:07:35
Postat av: Anonym

Ursäkta mig för det förra inlägget som var tomt. Ja, varsågod och testa min nya mobil när vi ses. ;-) Nöjd! Visst... ;-D

2009-02-26 @ 23:08:38
Postat av: Anonym

Du blir bara bättre, bättre på att ta shyssta bilder.

Gillar naturbilderna. Kram

2009-02-27 @ 16:30:16
Postat av: Johan

Ops, glömde skriva in mitt namn. på kommentaren, överst, (2009-02-27 @ 16:30:16)

Johan!

2009-02-27 @ 16:31:28
Postat av: Malin

Superfina bilder, du börjar bli riktigt duktig kan jag hålla med om :) gillar mönstret på sjalen! och vilket mysigt hus din pappa har :)



Sen borde du ju kanske lägga upp lite bilder på din lägenhet eller så får jag komma o hälsa på :D

2009-03-04 @ 17:09:29
URL: http://bayswater.blogg.se/
Postat av: sandra

härliga bilder! nu vet jag ungefär hur bettna ser ut och det ser verkligen härligt ut. kan förstå att du mår bra av att vara där :)

2009-03-21 @ 22:34:41
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback