Hallå!

Hallå igen!
Jag försvinner inte alls, hade kort uppehåll bara eftersom ville bara njuta under sportlov hos pappa.
Haft toppen under sportlov, njöt och umgått med lilla familj. Speciellt syster Marika plus hennes familj och min kära pappa! :)

Det behöver jag inte säga mycket, får väl lägga ner en del bilder! :)


Förtjust den bild


Vacker! :)


Svullo ;)


Svullo med Bengan (syster Marikas hund)

Linnéa (duktigt på att åka konstskidor än vad jag gör ;) )


Tyra :)


Fyra rådjur!


Inte minsta, min pappa! Tack för hela sportlov veckan varit, saknar dig redan!


Det finns flera bilder, säg till om ni vill se mera? :P

Ska skriva en inlägg igen senare, inom några dagar. Det kommer jag lägga ner bilder på kära byn som jag bor i, hos pappa alltså. Plus vad jag har köpt från Tradera! Dessa är för Sandra och Malins skull ;)

Hoppas ni haft bra under sportlovet!

Pusspuss till min nära o kära!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gärna mera bilderna, det är alltid roligt :)

Postat av: Jojjo

haha svullo med kläder - så sött! :D

2009-02-23 @ 22:34:22
Postat av: Sofia

Haha, typiskt.. Devin och David är nästan likande så jag blandar ihop dem ibland :D men du fattade ialf vad jag menade ;)

2009-02-24 @ 09:40:35
URL: http://mujerguapa.blogg.se/
Postat av: Malin

haha bra ;)

2009-02-24 @ 23:16:08
URL: http://oostman.blogg.se/
Postat av: Matilda

snyggt bilderna! speciell min pelle, saknar ju honom! och alla därhemma.. det verkar som att linnea är snart proffs! hon är ju bara 8 år och kan redan det fyfan mkt, duktig! :)

2009-02-25 @ 15:07:27
Postat av: Malin

nu ska jag bli bättre på att kommentera nu när jag har internet ;) jättesöt bild på svullo hihi, kan tänka mig att han är riktigt busig nu.. åh saknar honom! o dig med!

2009-03-04 @ 17:03:14
URL: http://bayswater.blogg.se/
Postat av: sandra

fina bilder, kul med blandade bilder :) du är verkligen duktig på att ta bilder!

2009-03-21 @ 22:35:37
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback