:)

Såg det nu att jag inte har skrivit på ett tag, har verkligen fullt upp med hunden, träningen och så! :)
Ikväll kommer jag åka iväg med laget till Hällefors och spela match, sen på onsdag också.
Bara två matcher kvar, trist men skönt för mig att jag kan åka hem oftare till kära Bettna :) Plus fullt upp med skolan så. :)

Igår har jag äntligen bokat en tid hos
http://www.specsavers.se/  för synundersökning och får prova linser också. Det blir nästa torsdag! Behöver faktiskt linser till träningar, matcher och annat som inte stör glasögon typ. Har ni något förslag med bågar eller vad som helst? :)

Idag kom min syster Monika hem från Turkiet, kul!

Brukar ni titta på "I Survived A Japanese Game Show"? Om inte, det borde ni! Det visar på söndagar, här får ni titta på länk!

Bjuder på bilder igen!


Jag :)


Svullo med slips :)


Jag och lillsyster Matilda


Dora :)

Pusspuss till min nära o kära!


Kommentarer
Postat av: occir

svullo har fin snopp

2009-02-06 @ 18:50:48
Postat av: Malin

Söt bilder. Skönt att fixa det nu på torsdag än inget! :D

Postat av: sandra

ha ha, jo det stämmer. men tycker att du är rätt lik dina syskon :) syns typ tydligt att ni är syskon ;)



ja, är nervös! jag har typ ingen aning om vad jag ska göra sen, tar dagen som den kommer så får vi se vad jag hittar på för något :P samt så ska det bli skönt att få sluta... samt inte ha ha. du ska också ta studenten va? :P hur känns det då? :) bestämt dig vad du vill göra sen?



ja, jag ska på bal igen :) du också eller? :)



kramar!

2009-02-09 @ 23:37:48
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/
Postat av: sandra

förresten sjukt söt svullo var med slipsen :D

2009-02-09 @ 23:38:10
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback