Grillfesten

Tack för ni tipsade förra inlägget. Spännande!!!

Nu ska jag lägga en del bilder från helgens, bilder får tala om istället :)


Folks:)


Folks igen :)


Johanna B, hennes favoritbild på mig :)


Tjejer, Lotta var med under kvällen. Smiter nog ifrån bild ;)


Vad gör du, becca? :)

Nu vill här inte ladda mer bilder, fungerar inte men får prova imorgon då. :) Det duger väl med en del bilder från grillfesten.l Mer kommer plus från badet i kalket.. ;)

Förresten, tack till er som varit med ihelgens. Det var skoj! :)

Pusspuss till mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! Tack så mkt, det var en riktig underbar dag! :) kram

Postat av: Malin

sjukt fin bild på dig, håller med johanna b ;)

2009-08-11 @ 17:33:46
Postat av: JooBoo

jaa det är min favoritbild på dej. sjukt söt! söt som socker.. =)

2009-08-11 @ 17:42:50
Postat av: linnéa orhagen

ha en fin dag! :) kram

2009-08-12 @ 16:57:29
URL: http://plaaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback