Bilder från Öland

Här kommer några bilder som togs av mig, tänkte fixa en del bilder i photoshop men måste fixa i min dator sen hit.. Lite orka just nu ;)


Ölands bro


Vid stranden


Bryggan


Emy :)


Elin :)


Peter :)


Me :)


Under våra semester tillsammans består mest av alkohol, spelet och massa skrattstunder :)
Härligt det var, saknar er redan! :)

Annars har vi varit i sthlm också, åkte gröna lund osv.  Vill gärna ladda ner mera bilder men tyvärr pappas dator är lite seg att ladda ner bilder i blogg. :/ Det duger med en del bilder iallafall!

Så ni vet att jag haft det toppen!!

Ni får kika in Emys blogg, där finns bilder också så behöver jag inte säga något mer ;)

Pusspuss till mina nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback