Funderar....

Jag har funderat på att bilda eget företag, trots jag går i skolan fortfarande. Det vill jag gärna göra något på fritid också, inte bara att träna, så.
Det kan säga som hemmaföretag, har ni något bra förslag som det kan bli framgångsrik? :)

Höstlovet gick väldigt snabbt, suuuck! Vill vara hemma i älsklingsbyn Bettna för evigt!
Men aja, idag har min Svullo varit på hunddagis, det har fungerat utmärkt för honom. Stolt ägare jag :) Hörde också att han fick en ny bästis, fåse hur det blir framöver. Om det blir så i fortsättningen då får jag nå hundens ägare och kolla upp om man kunde ses oftare och så. :) hunden kom precis idag till hunddagis, så.

Svullo går på hunddagis två gånger i veckan nu, förut var det bara onsdagar. Nu gäller det måndagar också, han älskar att vara där!

Skönt!

Bjuder på en bild :)



Pusspuss till min nära o kära!

Kommentarer
Postat av: Din lillasyrran

Puss på dig också! :)

2008-11-03 @ 20:45:29
Postat av: Nike Cervantes Gomez

Jo, varför inte, smart ide i alla fall...

Du kan komma på något som du kan ta hand om i hemmet- till exempel hunddagis på kvällarna eller på helgerna?



Puss!

Postat av: linda

då kommer azi å svullo ses på onsdag :)

2008-11-03 @ 21:36:25
Postat av: Mimmi

Hmm.. Vad är DU intresserad av?

2008-11-03 @ 21:54:55
Postat av: Emelie

jag är kass på det där, tyvärr. ;) men jag gilla din bild något enormt :D

2008-11-04 @ 17:52:22
URL: http://minicuore.blogg.se/
Postat av: MiniJoey

Ja, fundera på något som du brinner för. sedan skall du tänka ut vad du behöver och vad du önskar att de skulle finnas i dagens samhälle. Det finns alltid fler som tycker samma sak som dig.

Sedan tycker jag att du skall kolla ordentligt på det juridiska och det vore ej fel att kolla på ekonomin också =)

Lycka till!

2008-11-04 @ 20:48:15
Postat av: Yvve

Vad för företag hade du funderat på? Heminredning eller hemfixare? ;-D

2008-11-05 @ 20:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback