Blandat

Nu är julen över, gick faktiskt snabbt!

Är ni nöjda med era julklappar?
Vad är det mesta som du är nöjd med?! :)

Jag är nöjd med allt som jag fick! Roligaste fick jag var det hundskalender som kan skriva ner vad Svullo ska göra och så! :) Då får jag skriva ner och ha håll koll vad som händer! Till exempel dagis, hundträff och annat! :)

Ska skriva mer sen med ny inlägg, några bilder kommer det!

PS. Lillsyster, har sagt till dig att jag glömmer inte ens er andra syskon som jag skrev förra inlägg. Förra inlägget hade jag bara lust, kom ihåg jag älskar er alla syskon! :)

Så hyff GOTT NYTT ÅR!!!


Pusspuss till min nära o kära!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Aww, du gör mig till tårar. hihi men vad fick du mer julklapp då?:)

2009-01-02 @ 16:18:51
Postat av: Glenn

Ja, mest nöjd blev jag när jag fick scarf från mina mostrar :)

2009-01-03 @ 02:25:52
Postat av: Du vet vem!! :)

Kul att du blev glad över kalendern! Puss

2009-01-08 @ 17:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback