På nu helg!

Nu gäller det lagträff hos mig imorgon, ska umgås massa och ha kul som vi alltid hitta på dumheter! ;)
Lördag till söndag ska vi vara i Karlstad, träningsläger inför SM!
Nu gäller det i Leksand den 26-27 april!

ÖDIBF är den bästa lag som jag någonsin haft! Det ska jag forsätta med! Damer, ni betyder mycket!

Lägger ner två bilder som togs förra år i Göteborg SM. :)

image120

Vid tekning ;)

image121

Det togs förra år, en del finns inte kvar.. :S Men det dök alltid upp de nya folk, gamla spelare och massa! Då blir det inte alltid samma lag i flera år. De som har spelat längst nu är nr 13, 12, 11, 5 men ni ser väl inte på bilden. det är tredje från vänster i andra rad. Det finns några där men de har spelat, och tillbaks typ.


Ni är bäst helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Jojjo

jag

2008-04-04 @ 14:58:42
Postat av: Jojjo igen

lol, skulle skriva jag

2008-04-06 @ 19:33:44
Postat av: Anonym

allvar, texten försvann igen... zz

2008-04-06 @ 19:34:21
Postat av: Camilla

Fan, va ja kommer att sakna er!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback