Söndag

Vill säga så mycket men det får duga så här :)

I helgen har man tränat, alltså träningslägret! Det var kul, varit på Boda Borg idag.



Äntligen har jag honom härhemma nu, sååå lyckligt jag var när jag fick se honom efter en vecka!!!! :)
Tusen tack till dig, min pappa! Du ställer alltid upp för mig, även jag gör det också till dig.
Du är världens bästa pappa!!! <3


Emelie o jag under lagträffen hos mig igår :)

Vill bara säga att jag är PI stolt över dig! Du är verkligen ALL STAR spelare, du spelar med oss. Hoppas du forsätter med oss i hösten :)

Ni, inte som vet om det. Det är så här att hon var med ALL STAR, bland av de bästa spelare i Örebro län. Hon gjorde 3 mål plus blev bästa lirare på planen!

Ni laget, tack för helgen! Det har varit kul :)




Bjuder på en bild, me! :)


Pusspuss till mina nära o kära!!

Kommentarer
Postat av: emy

<3 bilden på dig.

Postat av: Emelie

hehe, tack för att du skrev om mig;) det är så fantastisk! Tack!:D

2009-05-12 @ 15:32:08
URL: http://raspberry15.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback