Bilder med makrotub

Idag fick jag makrotub som jag har köpt. Den skickade te min pappa så tog han med hit idag.
Först förstod jag aldrig hur man gör med såna. Till sist lyckas man!!! :)

Visa respekt att man inte kopiera bilder utan att fråga mig, om man vill ha så får man fråga mig!









Se vad jag har gjort?!?! Köpte en kanot, som jag och min syster Marika delar på :) FYYYND!! Det ska bli kul att åka med den under hela sommar! :)
Lite annorlunda för den är längre än normalt och man kan ta med barnen på turen ;)


Pusspuss till mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: emy

jag svär vid mitt liv att jag ska aldrig sätta mig i en sådan. :D vägrar råka av misstag välta i vattnet.

Postat av: Matilda

Nice att du köpt en kanot! :)

2009-05-04 @ 12:15:08
Postat av: Mirry

Spana in Dagens Fråga på vår söta blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-05-05 @ 20:29:20
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback