15:e maj

Idag har jag varit med Susanna som jag intervjuat. Det tog över två timmar att allt var klart, det var trevligt att fick träffa henne. Hon är verkligen snäll och glad över att hon fick komma. Vi bjöd mat på buffen, umgått lite sen intervjuat.

Det gick jättebra, man fick veta så mycket om. Hon har upplevt i Belsen, hon var barnen när hon upplevde.

Stort tack till dig, Susanna!
Tack till er alla som varit med och hjälpte med kameror :)

Nu får jag vänta tills hon mailar mig igen :)

Bjuder på en bild på oss :)


Jag ser lite allvarligt, tro inte att jag var typ sur. :)

Vad gör ni i helgen?

Pusspuss till mina nära o kära!

Kommentarer
Postat av: emy

kul att det gick bra. :) puss

Postat av: Matilda

Har Susanna upplevt förintelsen? puss!<3

2009-05-16 @ 20:34:59
Postat av: malinö

haha jo det var rätt ett tag sedan sist när vi sågs :) hur är det med er? puss

2009-05-16 @ 21:04:04
Postat av: Eob

det var så jätteintressant :) Taack för att du hittat henne! :P

2009-05-17 @ 01:35:35
URL: http://eobszone.blogg.se/
Postat av: linda

nej, han är hörande. turk från klaras :D det var tina andersson, ej du :p

2009-05-17 @ 13:54:53
URL: http://gommish.blogg.se/
Postat av: malinö

jo allt är toppen här :) skönt med fint väder nu hehe. händer på midsommar? :)

2009-05-17 @ 17:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback