13:e maj

Idag har Svullo kastrerat sig, allt gick bra. Skönt!

Just nu är han trött och sover för de mesta.

Det kommer med bilder här.


Innan kastrering, fick Svullo springa medan Erik åkte med inlines :)


Hemma, efter veterinären. Där sover han, verkligen trött!


Nyss kom han och ville gosa så blev jag verkligen glad och pussade massa!
Älskar dig min Svullo!!


Idag, efter jag har lämnat Svullo till veterinären har jag varit hos Specavers optik och testade med linser, det gick ganska snabbt, det tog över en timme iallafall! :)

Ikväll ska man spela träningsmatch mot Hovsta, då får jag använda linser första gång! Kul att se hur det ska fungera!

Pusspuss till mina nära o kära!


Kommentarer
Postat av: Shjetan

Skönt att det har gått bra.

Postat av: Elenor

Ja exakt samma som bilden, heter MIMSAFE

buren kostade 6300 kr

kolla http://www.mim.se/?p=news&i=3&l=en sen klicka på aftonbladet då får se hur bra är buren :)



buren är sjukt bra!

2009-05-14 @ 13:05:08
URL: http://ellyellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback