Tjoooo, jag lever!!!

Tjoo!

Jag LEEEVER! :)


Hoppas ni haft bra i dessa dagarna!

Har inte uppdaterat blogg på ett tag, en månad sen kanske. Hemskt men har fullt upp så hinner man inte att blogga. När man är i Bettna så har man inte färska bilder i datorn pga pappas datorn. :)

Bjuder på blandat bilder, får uppdatera igen imorgon eller nästa vecka!


Boffo, pappas hund :)


Fin bild tycker jag :)


Jag, badade hos systern. Hennes poolen, njöt och solade lite :P


Jag igen :)


Glad Céline :)


Léon :)


Jag och Svullo. Tyvärr har jag inte första bild på oss när jag hämtade honom förra året, ska fixa fram till datorn så kan ni se skillnad :)


Céline igen :)

Får lägga mer bilder senare, just nu är det lite problem med att ladda ner bilder till blogg.. :( Men bilder kommer! :)

Pusspuss till mina nära o kära!


Kommentarer
Postat av: emy

vinkar! se mig!

Postat av: Matilda

Ladda mera och berätta vad du har gjort sen dess lovet börjat!

2009-07-08 @ 16:13:02
Postat av: Yvve

Fina bilder...

2009-07-13 @ 10:48:16
URL: http://vittarvackert.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för ras på den översta bilden????

2009-09-10 @ 09:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback