Hörby in Skåne

Helgens har jag varit hos David och Sofia, Devin och Viggo. Kom dit i torsdags tills söndags. Det har varit trevligt, trots dåliga väder men vi fick gå ut ilördags till Ystad iallafall och spelade biljard- och minigolfen.

Tusen tack till er att vi fick komma och hade trevligt hos er! Hoppas vi får ses snart igen!

Bjuder på bilder!


David


Sofia, ballt bild :)


Svullo, hemresan :)


Devin med min glasögonen, söt!


Ystad, ballt bild :)



Vackra Svullo :)


Devin i barnvagnen


Minigolf, me :)


Han jagade Svullo överallt, verkar att han tycker om Svullo :)


Sofia och jag innan man stack iväg till Örebro :)


Familjen, stort tack igen!

Det finns många, många bilder men det duger så här! :)

Pusspuss till mina nära och kära!


Kommentarer
Postat av: Jojjo

devin är så söt :)

Postat av: Sofia

Tack själv, det blev asfina bilderna!! Utan den lille jäveln Viggo på sista bilden som han slickar därnere.. suck hahahaha :D

2009-07-15 @ 10:16:51
URL: http://mujerguapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback