Besök idag

Idag fick jag besök, Julia och hennes Elvira.
Tack för kvällen, det har varit kul. Massor med snack, jag bjöds på tacos.
Kul att se Elvira som har vuxit rätt fort, träffade henne sist var hon bara några dagar gammal, känner mig stolt för jag fick träffa henne först av Julias vänner. Verkligen kul!

Bjuder på bilder, enbart på Elvira och lite av Julia också :)


Elvira :)


Ser väl fundersam ut? :)


Söt!


Vackra dotter med sin mor :)

Vi får ses igen när jag kommer till Örebro igen efter min lilla semester, är ni väl inte nyfiken då? :)

Pusspuss till mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

söt. :)

Postat av: Emy

gud så söta. det räcker med att se julia le så saknar jag henne! :)

2009-07-15 @ 00:13:52
URL: http://minicuore.blogg.se/
Postat av: Julia o Ella

(`v´)

2009-07-15 @ 15:19:59
Postat av: carro

åå va snygg blogg :D allt bra med dig idag?



Kram

2009-07-15 @ 15:39:33
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback