Under påsklovet

Heej!

Det var ett tag sen när jag skrev här.

Hoppas ni haft riktiga skön påsklovet!

Själv haft det bra och gjorde massor, man borde vila egentligen och slappa men nej :)

Imorgon fyller Svullo 1 år, har köpt en del till honom och ni får se den imorgon här bloggen :)
Tider gick ju väldigt snabbt, snart har jag honom i ett år.

Bjuder på bilder istället :)


Vacker :)


Har köpt en kombi bil :O Skönt för Svullo att få ligga hursomhelst! :) Med större utrymme :)


Fridlyst träd, så fick jag se den trä på trädet, det har nog många insekter förstörde den :)


Fridlyst trädet, enormt!! Där ser ni lilla Martina:D Kanske det behövs 20 stycken som mig:D


Så stort omkrets, det behövs nog fyra eller fem personer som kan krama omkring :)


Skylt bredvid trädet


Nu får ni gissa vad där trädet ser liknad ut??! Ni borde veta! :)


Min söta stöveln som jag har köpt ;)


Påskhund? ;)


Under veckan har Svullo sprungit rätt mycket, gjorde massa! Han NJÖT! :)


Suddigt men duger :D


SÖT! :)


Vacker tycker jag! :)


:)


Linnéa, vacker!


Pelle :)


Två söta påskkärringar! Blev helt överraskad att de kom, verkligen kul!


En knasbild på mig :)


Nu får det räcka nog! :)

Snart är det dags för mig att ompyssla mitt hår! :) Söker en vårjacka också, någon tips?!?! :)

Pusspuss till mina nära och kära!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du tar alltid fina bilderna :D

Postat av: Matilda

Jättefina bilderna! Saknar dig och alla i familjen! Det blev ju bra bilden på Pelle! ;)

2009-04-15 @ 15:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback