Mycket på gång nu

Tjo!
Skulle skriva inlägg förra måndag men har inte hunnit rätt mycket för att jag har fullt upp med projektarbete och läxor!
Jobbigt period just nu, känns som jag sjunker, sjunker.
Många kurser som ska vara klar till sommar så är det mycket med fördjupningsarbete plus min projektarbete! Puh!

Hoppas jag lyckas med allt bra! :)

Vad gör ni till helgen? :)
Imorgon ska Svullo till hundfotograferi, spännande!! :)

Bjuder på bilder!


Han blev glad över bädd som han fick :)


Han fick sele också :)


Svullo fick lite extra gott :) han blev så glad efteråt!


Me :)


Vad vill ni att jag ska göra med nästa inlägg? :)


Pusspuss till mina nära o kära!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken bra saker Svullo fick! bättre än massa onyttiga godsaker. :D krampuss

2009-04-21 @ 20:58:11
Postat av: Rebecca

ja mycket läxor nu, usch usch..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback