Helgen

Tjoo!

I helgen har jag gjort massa, hade aldrig tid med mobil tyvärr.
Vänner, tro inte att jag skiter i er ;)

Ni finns i mina tankar ändå oavsett vad jag gör :P

Bilder


Tog hand om Céline och Léon (mina gudbarnen) Där var Léon med Svullo:)


De lekte något med "båten" att göra, Léon hade så kul! :)


Me och lillsyster


Vi igen


Dora :)


Vacker bild tycker jag! :)

Imorgon drar jag iväg med nästan hela innebandylaget till Norra Bro och spela Paintball :) Första gång för mig men skoj ska det bli! :)

Pusspuss till mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Emy

mysig helg lät det och din hårfärg är snygg nu ;)

Postat av: Rebecca

mysigt (;

2009-04-27 @ 07:12:58
URL: http://shjetan.blogg.se/
Postat av: Yvve

Söt bild på Léon och Svullo. Skulle vilja ha en.

En massa fina kort på de övriga.



Kram

Y

2009-04-27 @ 11:01:42
Postat av: Matilda

Snygg bilder på oss! :)

2009-04-27 @ 17:21:22
Postat av: Anonym

ricce blev typ kär i svullo pga han har newfoundland i honom: ) riktig söt är han!:)

2009-04-29 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback