Landskrona

Landskrona, husvagnsemester med 6 vänner, plus mig! :)

Det var så underbart där, kommer lär aldrig glömma den, med massa skratt, allting!
Var där typ lite över två veckor, så vi alla har vart med varandra varje dagar men det fungerar jättebra! Inga problem säger jag bara:)

Ni får se många bilderna, kommentar gärna efteråt!
Tänker inte skriva massa, det duger med att kolla bilderna:)




100716-38
Det är avslutad bild, innan vi drar tillbaks nästa dag. Fin bild det var, saknar er!

Har träffat andra döva också, TACK för ALLT!
NI är bäst helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, allvar härliga bilderna.. Jag skulle kunna se om igen hela tiden :) Det var helt underbart! Puss

Postat av: Anonym

oj om man inte vet om er kan man lätt lätt antyda att du och davve är tsm inte s o han. :S bilderna kan lura främlingar så det så.

2006-08-26 @ 21:56:39
Postat av: Stifmeister

Du e bäst du oxå!! ;)


Och du som sa d där om att d kunde sett ut som om M och Davve e tillsammans, gå och häng dig ANONYMA FEGA DYNGJÄVEL!
Som om man inte fick ta bilder på sig o sina vänner, bah sug på den du.

Me!

2006-08-29 @ 23:31:00
URL: http://www.stifmeister.blogg.se
Postat av: Veem jag?? :O:O

Heej Hjärtnos ;D
Gosiga bilder, grr. Saknar er :´)
Pusspuss
/En dum smurf

2006-09-05 @ 16:32:00
Postat av: Anonym

den anonyma: jag menade inte elakt, men jag förklarade bara att det finns folk som uppfattar lätt fel.
och sånt där kan sprida rykte. det finns folk som inte har nåt liv. min poäng med mitt tidigare inlägg: man laddar in bilder på egen risk.
självklart tycker jag att det inte är fel på att sätta in bilder med sina vänner, oavsett vilket kön. men sådana bilder kan man uppfatta helt fel och det finns dumma folk. det så!
jag ber om ursäkt om ni blev upprörda men men.

2006-09-06 @ 18:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback