Barnvakt

Nu får jag skriva lite grann.

Idag, var barnvakt åt Céline o Léon (min brors).

Skriver jag lite va vi har gjort.
Tog massa bilder på barnet, fiiina bilder.
Det kan man inte glömma den fiiina stunden. Ellerhur?

Har jag rätt i?

Här får ni se bilderna, inte precis alla men de duger iaf!




Bilderna, larvade oss men underbart ändå!

Ikväll, ska man träna fotboll med annan lag som ska vara med SM under helgen där Göteborg.
Härveckan lär blir mycket me fotboll. Har redan pågåtts två matcher, idag blir de träning sen under helgen matcher.. :) Rolig det ska bli iallafall!
Annars har varit me lillbrorsan (Daniel Littorin) och hans familj också. :) Dom sov hos oss från igår till idag. Dom är nog hemma där Thn nu. :) Även Erik var här också. :)

Céline följde med mig hem från träningen, ska sova över.
Det ska bli roligt! Även de har vi redan just nu! :)
Som vi togs nyss! :)
Det finns några bilder TILL! :D

 Med röda läppsift :P

Imorgon, åker till Göteborg så kommer jag inte skriva någoting under helgen förran kanske söndag.
Önskar mig lycka till!


Pusspuss till mina kära vänner!

100716-12
Céline o jag

Dagens bilder, favorit!

Kommentarer
Postat av: eDDIE

haha, söt du:D du sugen på fotboll ändå^^

Postat av: Rebecca

sööta.

2006-08-17 @ 22:25:04
URL: http://denlevandeliket.blogg.se
Postat av: joey

sött inlägg :D

2006-08-20 @ 23:26:20
URL: http://www.snorvalpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback