Det närmar sig!

Hallå!

Bloggen har lagt lite ner, då lovar jag ingenting att den uppdateras oftare nu. Jamen, nu går det närmare till student, studentbal, kryssningen. Spännande!

Samtidigt är det såå seeegt på vardagar, eftersom man går i skolan bara på onsdagar och torsdagar. Hmhm...

På sistone har jag varit mest med min JEE, vänner och familj. I helgens var jag på Emys kalaset, sen har man suttit på barnvakt hela tiden. Tog med barnen till buslandet, där fick de ta ur all energi. :)

Nu är min bärbardatorn sönder, ska skickas ut på service så lånar jag min brors datorn så länge :) Då har man inte mycket av bilder här. :/

Får bjuda på en del blandad bilder.


Svullo <3


Miiin JEE <3


Söta gudbarnen som jag har varit med under helgen


Lite konstigt bild men riktigt mysfaktor! :)

 
<3 loove you my family, friends and my JEE! Svullo and Puma with!

Det var nog allt!

Pusspuss till mina nära och kära!


Kommentarer
Postat av: matilda

fina bilder!

2010-03-16 @ 20:12:50
Postat av: Elin

Love you! <3

Postat av: raisy

söta bilder du har.. och speciell hund, awww so sweet!

2010-03-27 @ 12:35:22
URL: http://raisy.se
Postat av: sophie

Ska vi följa varandra via bloglovin så vi båda klättrar lite på listan?

2010-04-13 @ 09:08:46
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback